 |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 18:46, 08 Mar 2011 Temat postu: [C5 MkI] Błedy |
|
|
Dzisiaj bawiąc się Lexią zrobiłem wielorybowi test globalny.
W pozycji drzwi pasażera (czy jakoś tak) wyszedł mi taki oto błąd:
DEFEKT STAŁY - lusterko wsteczne-wspólne wyjście silnika orientacji szkła. Przerwa.
Ma ktoś pomysł czego dotyczy ten błąd. Dodam, że lusterko wsteczne mam indeksowane i nie zawsze ta funkcja działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grajgul
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 23:04, 08 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego sam sobie odpowiedziałeś błąd prawdopodobnie dotyczy właśnie indeksowania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:05, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
a jak się do tego dobrać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grajgul
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 8:38, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to w lusterku, a dokładnie w silniczku są jakieś czujniki, więc jeśli koniecznie chcesz mieć indeksowane lusterko, czeka cię wymiana silniczka. Koszt w ASO ok 200 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:46, 09 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
silniczek ma nr 0000660247 koszt w ASO 226,37 pln.
Za silniczek dziękuję, ale za tyle to kupię używane sprawne lusterko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t.szewcu
Użytkownik
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kostrzyn nad Odrą Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:24, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Witam
Pojawił się taki błąd Klimatyzacja->defekt stały Wentylator dmuchawy
Wentylator działa (nie sprawdzałem czy na wszystkich biegach, dopiero pisząc post se uświadomiłem że mogłem to sprawdzić)
Ale może ktoś z Was się spotkał z tym
Kolejny błąd Zwieszenie-> defekt przemijający elektrozawór wspomaganie kierownicy (zwarcie do +) Gdzie on jest ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yoorek
Użytkownik
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piątnica Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:08, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W szwagrowej c5 jest ten sam błąd klimatyzacji, tzn. dmuchawy. Dmuchawa sobie normalnie działa, ale błąd taki jest. Podczas prób funkcjonalnych lexia nie dała radę się skomunikować z dmuchawą, coby przetestować. Może to ta przyczyna? Nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grajgul
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Sob 11:30, 30 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Defekt usterka stała: Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy Poziom 1 Przerwa ma ktoś jakieś pomysły ? Dodatkowo, defekt odległy prędkość obrotowa silnika otrzymywana wartość jest nie prawidłowa ten sam defekt dotyczy temperatury cieczy chłodzącej i prędkości pojazdu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 7:18, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | defekt odległy prędkość obrotowa silnika otrzymywana wartość jest nie prawidłowa ten sam defekt dotyczy temperatury cieczy chłodzącej i prędkości pojazdu |
Tym się nie przejmuj. Ten Typ Tak Ma. U mnie też od początku takie błędy się pojawiały tylko w Lexii. Spytałem o tym na forum KC i otrzymałem dokładnie taką samą odpowiedź.
Cytat: | Defekt usterka stała: Zapłonnik poduszki powietrznej kierowcy Poziom 1 Przerwa |
Sam zapłonnik sprawdzałeś? Może gdzieś jest przerwa w okablowaniu ? Nie znam się na tym dobrze - więc dokładnie nie podpowiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grajgul
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:46, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Gdzie znajduje się ten zapłonnik ? sprawdziłem tylko samą poduszkę i połączenie z przełącznikiem zespolonym... wydaje się być ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yoorek
Użytkownik
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piątnica Płeć:
|
Wysłany: Pon 8:13, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Temat niedawno ćwiczony. Zapłonniki są w poduszce (takie info też dostałem swego czasu z forum). A przyczyną tego błędu na 99% jest taśma w kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szejk
Użytkownik
Dołączył: 26 Lip 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:53, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dokładnie miałem to samo zapłonniki są w poduszkach u mnie ściągłęm poduszkę i okazała się przerwana taśma od jednego zapłonnika parę chwil zastanowienia lutownica do ręki i wszystko działa iak tralala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grajgul
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:04, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
kolega ostatnim postem troszeczkę mnie pocieszył, nie dawno wymieniałem przełącznik zespolony zrobiłem na nim jakieś 5 000 km co prawda kupiłem używany. Mam mój "stary" przełącznik i zastanawiam się czy nie pobawić się w wymianę tej taśmy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yoorek
Użytkownik
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piątnica Płeć:
|
Wysłany: Śro 15:41, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Do rozbierania tego ustrojstwa przyda się druga para łapek, bo trzeba ileś tam zatrzasków poodginać, a one lubią być upierdliwe:-) Poza tym uważaj potem z nawijaniem taśmy - najlepiej policz ilość zwojów albo sobie jakoś zaznacz. Chodzi o to, że my złożyliśmy za którymś razem nie zwracając za bardzo na to uwagi i pierwszy ruch fajerą do oporu i taśma wyrwana...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grajgul
Administrator
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:08, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi kolego te taśmy w jaki sposób są montowane ? trzeba lutować ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|