|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t.szewcu
Użytkownik
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kostrzyn nad Odrą Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:48, 04 Lut 2012 Temat postu: Błąd Turbo |
|
|
Po przekroczeniu 120KM/h
auto w tryb serwisu :
Błąd ESP i Poprawy jakości spalin
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez t.szewcu dnia Sob 18:49, 04 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kermitbull
Użytkownik
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:18, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
witam, doszłeś już do tego co było przyczyną?? ps ruch tu jak w Paryżu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t.szewcu
Użytkownik
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kostrzyn nad Odrą Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:53, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jeszcze nie sprawdziłem wszystkiego ale prawdopodobnie Swirl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
t.szewcu
Użytkownik
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kostrzyn nad Odrą Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:51, 15 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Znalazłem coś tekiego
napisał: | Generic OBD Error Code Details for P0254
Injection Pump Fuel Metering Control "A" High (Cam/Rotor/Injector)
What does this mean?
OBD Code P0254refers to
The ECM detects a discrepancy between the Pulse-Width Modulation (PWM) supplied to the Electronic Fuel Control Actuator (FCA) and the PWM returned from the Electronic Fuel Control Actuator (FCA).
Symptoms
Possible sumptoms of OBD code P0254
- Engine Light ON (or Service Engine Soon Warning Light)
Causes
Possible causes of OBD code P0254
- Fuel Pump - FCA Driver Open - Return Circuit Open from FCA to ECM - FCA Driver Circuit Shorted to External Voltage - FCA Return Circuit Shorted to External V
Possible Solutionsl |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yoorek
Użytkownik
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piątnica Płeć:
|
Wysłany: Sob 18:59, 10 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A sprawdziłeś wszystkie wężyki od podciśnień?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piomir
Użytkownik
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Nie 21:02, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Mialem podobnie, objawy te same, identyczny odczyt na lexii. Winowajca okazal sie rozwarstwiony wezyk podcisnienia.
Tak jak napisal Yoorek sprawdz wezyki i w miare mozliwosci poruszaj nimi. Kiedys urwala sie koncowka od zbiorniczka podcisnienia (tego schowanego za serwem), nie bylo widac, wizualnie wszystko ok. dopiero poruszajac wezykami wyszlo szydlo z worka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yoorek
Użytkownik
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piątnica Płeć:
|
Wysłany: Śro 7:18, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba w 90% usterek z tym problemem związanym, to właśnie przyczyną są popękane wężyki podciśnień. Niedawno w swoim spuszczałem płyn chłodniczy (ciekła mi nagrzewnica) i przy okazji z kanału namierzyłem następny pęknięty. Ale nie ruszam go, bo dojście okrutne,a auto na razie nie zgłasza problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
staggy
Użytkownik
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:58, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Witajcie,
a u mnie jest usterka przemijająca: zbyt niskie ciśnienie turbo. Niestety kodu sobie nie zapisałem. Objawia się to tym, że turbina raz śmiga normalnie i włącza się przy 2100-2200 rpm, a następnym razem dopiero przy 2800 rpm. Może spotkaliście się z taką usterką?
Pozdrawiam,
Konrad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|