|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper182
Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:42, 12 Maj 2012 Temat postu: C5 MKI 2.0 16V - adaptacja przepustnicy |
|
|
Witam wszystkich!
Zauważyłem że zakres pracy mojej przepustnicy to 20-81% więc pomyślałem że adaptacja przepustnicy może pomóc jej w pracy w pełnym zakresie.
Niestety nie znalazłem metody adaptacji.
Czy ktoś z szanownych użytkowników wie jak to zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kacper182 dnia Pon 21:12, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ameno
Użytkownik
Dołączył: 10 Kwi 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:31, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
W sterowniku silnika zjedź na dól i tam masz dostosowanie po wymianie lub naprawie albo coś takiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kacper182
Użytkownik
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:35, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Czy możesz dokładniej opisać (step by step) gdzie to znaleźć? Szukałem ok. godzinę i nic.
Wchodzę Diagnostyka>Test globalny>BSI>Telekodowanie>Telekodowanie ręczne ?
Czy jest to w ogóle gdzie indziej?
TIA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:26, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja bym szukał gdzieś w kalkulatorze wtrysku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darzur
Użytkownik
Dołączył: 30 Paź 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podwrocławska wieś - Oława Płeć:
|
Wysłany: Śro 14:52, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Może jest tak jak w V6 - kluczyk w pozycię "zapłon", pedał gazu wcisnąć do deski, puścić, uruchomić silnik bez gazu i adaptacja przeprowadzona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|