|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kufel
Użytkownik
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:47, 21 Wrz 2011 Temat postu: MKI - 2.0 16V - parametry kalkulatora wtrysku |
|
|
Witam
Poszukuję informacji o wartościach parametrów odczytanych w lexii
mam problem z falującymi i bardzo niskimi obrotami.
Na pierwszy rzut oka temp. płynu chłodzącego wydaje się za niska, wach się w przedziale 43 - 47 stopni - czy tak powinno być?
Dla porównania temp wskazywana przez czujnik BSI to 90 stopni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:53, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A " macałeś" może przewody od chłodnicy? Może któryś masz zawalony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kufel
Użytkownik
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:59, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
na przewodach wszystko jest ok.
chodzi mi czy ta temp. pokazywana w kalk. wtrysku nie powinna być wyższa.
Podejrzewam czujnik lub jego wiązkę.
chyba, że mierzy on temp. wody powracającej z chłodnicy do bloku i jest ona tak obniżona?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:42, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci, że sam u siebie w tym samym aucie sprawdziłem jak to jest i u mnie też temp wg lexii nie przekroczyła 50 stopni, natomiast wskazówka była już dawno na połowie. Ale z kolei wchodząc w BSI i informacje wskaźników a potem cośw stylu informacje czujników to pokazało mi temp. wody chłodzącej 95 stopni. Nie bardzo wiem o co kaman...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kufel
Użytkownik
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:59, 21 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
to wynika z tego ze BSI czyta temp z czujnika wody przy chłodnicy(niebieski), a wtrysk czyta z czyjnika z bloku w okolicy między termostatem i EGR (zielony)
Jeżeli ty też masz taki odczyt oznacza prawidłowy, a myślałem że mam dobry trop.
Jeszcze jedno - odczyt ciśnienia dolotowego, nigdy nie przekroczyło 1000mB, nawet przy pedale w podłodze.
Właśnie zauważyłem tez błąd temp powietrza dolotowego, chyba z rana, pokazało -40st. może to czujnik temp powietrza pod przepustnicą warjuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Czw 8:28, 22 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Po sprawdzeniu rano auta ciśnienie dolotu wynosiło ok.300 - 450 mb, a temperatura powietrza dolotowego 54 stopnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie wskazania miałem zaraz po udanej próbie odpalenia auta... Temp cieczy chyba trochę za wysoka, skoro rano było 13 stopni. Po uruchomieniu silnika temp. zaczęła spadać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez proBIELANY dnia Czw 8:30, 22 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kufel
Użytkownik
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:26, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
witam
no to już widzę, że u mnie temp płynu chłodzącego nigdy nie przekroczyła 50stopni.
Muszę zdemontować czujnik i zobaczyć jak sie zachowuje rezystancja w temp od 0 do 100. Nie wiesz przypadkiem jakie są graniczne wartości rezystancji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
proBIELANY
Użytkownik
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Wto 7:19, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Problem w tym, że ta temp. 79,9 to była zaraz po odpaleniu auta z samego rana. Po odpaleniu zaczęła dopiero powoli spadać. Co do wartości min/max to nie mam pojęcia jakie powinny być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|