Forum   Strona Główna

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zmieniające się odczyty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zamorek
Użytkownik



Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:24, 02 Maj 2012    Temat postu: zmieniające się odczyty

Witam,
podłączyłem dzisiaj lexię i już na wstępie wyszły mi dziwne odczyty parametrów, wartości które pogrubiłem pozostają bez zmian,natomiast reszta ciągle się zmienia,
ktoś wie o co tu chodzi ?,proszę o pomoc.

Prędkość obrotowa silnika: 835 obr/min
Synchronizacja walki rozrzadu - wal korbowy : Tak
Ciśnienie paliwa zmierzone: 306 bar(y)
Odchylenie pomiedzy mierzonym cisnieniem paliwa i wartoscia zadana cisnienia paliwa 2 bar(y)
Cykliczny stosunek otwarcia regulatora cisnienia paliwa : 18 %
Wartość zadana wydatku wtryskiwanego: 10 mm3/raz :
Korekcja wydatku wtryskiwacza 1: 0.04 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 2: 0.74 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 3: 0.12 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 4: -0.98 mm3/raz
Napięcie wtryskiwaczy : 79.8 Volt[/(y)
Mierzony przeplyw powietrza: 211.8 mg/raz
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu zaworu recyrkulacji spalin : 78 %
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin
: 35 %

Prędkość obrotowa silnika: 835 obr/min
Synchronizacja walki rozrzadu - wal korbowy : Tak
Ciśnienie paliwa zmierzone: 306 bar(y)
Odchylenie pomiedzy mierzonym cisnieniem paliwa i wartoscia zadana cisnienia paliwa -2 bar(y)
Cykliczny stosunek otwarcia regulatora cisnienia paliwa : 18 %
Wartość zadana wydatku wtryskiwanego: 11 mm3/raz :
Korekcja wydatku wtryskiwacza 1: -0.12 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 2: 0.74 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 3: 0.12 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 4: -0.90 mm3/raz
Napięcie wtryskiwaczy : 80.2 Volt(y)
Mierzony przeplyw powietrza: 211.8 mg/raz
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu zaworu recyrkulacji spalin : 77 %
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin
: 34%

Prędkość obrotowa silnika: 835 obr/min
Synchronizacja walki rozrzadu - wal korbowy : Tak
Ciśnienie paliwa zmierzone: 306 bar(y)
Odchylenie pomiedzy mierzonym cisnieniem paliwa i wartoscia zadana cisnienia paliwa 6 bar(y)
Cykliczny stosunek otwarcia regulatora cisnienia paliwa : 18 %
Wartość zadana wydatku wtryskiwanego: 10 mm3/raz :
Korekcja wydatku wtryskiwacza 1: 0.27 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 2: 0.82 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 3: -0.12 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 4: -1.06 mm3/raz
Napięcie wtryskiwaczy : 79.4 Volt(y)
Mierzony przeplyw powietrza: 211.8 mg/raz
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu zaworu recyrkulacji spalin : 81 %
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin
: 37 %

Prędkość obrotowa silnika: 835 obr/min
Synchronizacja walki rozrzadu - wal korbowy : Tak
Ciśnienie paliwa zmierzone: 306 bar(y)
Odchylenie pomiedzy mierzonym cisnieniem paliwa i wartoscia zadana cisnienia paliwa -6 bar(y)
Cykliczny stosunek otwarcia regulatora cisnienia paliwa : 18 %
Wartość zadana wydatku wtryskiwanego: 11 mm3/raz :
Korekcja wydatku wtryskiwacza 1: 0.04 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 2: 0.82 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 3: 0.04 mm3/raz
Korekcja wydatku wtryskiwacza 4: -0.90 mm3/raz
Napięcie wtryskiwaczy : 80.2 Volt(y)
Mierzony przeplyw powietrza: 217.6 mg/raz
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu zaworu recyrkulacji spalin : 82 %
Cykliczny stosunek otwarcia elektrozaworu przepustnicy recyrkulacji spalin
: 38 %


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yoorek
Użytkownik



Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piątnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:40, 24 Maj 2012    Temat postu:

A co Ci się nie podoba w tych parametrach? Na moje oko wszystko jest w normie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin